Memories never die

2010-05-03 - 16:36:57
Hola mis cariños :)

Idag så är jag sjuk så jag har verkligen ingen ork att göra ngnting:( har bara legat och vilat fram tills nu, nothing else..thank god for the music säger jag :) Det enda jag har orkat göra var att testa en klänning från min skolavslutning i åttan ;D det var Emils fel eftersom att han påminde mig om den. Den har nämligen en lång och "rolig" historia bakom sig XD hahah, den är nämligen rejält genomskinlig på sina ställen och extra tyget som fanns insydd under klänningen kunde lätt åka upp när man satt sig lr sådär, och just det gjorde den också på skolavslutningen..det bör också nämnas att jag hade röda trosor under(!) fast det behövs kan inte nämnas eftersom att hela min gamla skola förmodligen redan sett det x) detta gott folk..is my everyday life..:P jag lyckas alltid med sådana här pinsamma saker! Hur jag än gör =D fast lite roligt minne nu i efterhand ;)

Min lilla beauty.."always bring me luck" x)


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0