Min sjuttonåriga födelsedag=)

2010-05-18 - 21:03:31
Heeej mina älskliingar

Idag så fyller jag ju 17 år:D och det har varit en jättebra dag som började kl 07:15 imorse när mina föräldrar sjöng för mig och jag fick mitt första paket :) det var en vit spetscardigan med puffärmar & ett par skitsnygga jeansleggings, blev jätteglad =) sen cyklade jag hem till Clara och vi åt frukost bestående av färska bullar & wienerbröd, mums* :) skoldagen var lång och extreeemt jobbig för vår idiotiska lärare Laila förstörde min dag totally, AVSKYR henne! men sen när jag fick lite mat i magen så blev jag glad igen ;) hahaha, orkar nt bry mig hur dt går på provet imr :) Hur många som helst har grattat mig, är väldigt tacksam för dt :) Vi har fikat här hemma hos familjen Drugge, dt blev ngn GRYMT god bakelse med citronformage och massa mumsigt (t.o.m. pappa tyckte om den) höhö* jag har fått en spetskjol i vitt (as fiin), bodybutter från the body shop, 1250 kr sammanlagt, parfymen Glow med J.Lo, + en klipptid :D (inkl paketet jag fick imorse) ;) dt är väldigt fint alltihop, grymt glad :) men ärligt talat lite stressad för imr tråkigt nog :( åååh GUD vad jag avskyr Laila!!! (vår mattelärare) Men jag har haft en helt grymt fin dag, sol fick jag också och 20 grader varmt :D jag tänkte snart ta en ride upp till sthlm med, och fira med brudarna ska jag göra...hmmm..nästa helg typ =) :D får planera hur jag ska fira med dem under denna vecka ;D Imorgon fyller min tvillingsyster Elin år, (jag fyller år 3 min i tolv på kvällen och hon typ 2 min över) ;) :) Ha dt så fiint allihopa =D

Pussss

dagens outfit =) tröjan & byxorna är nya :)

Sen blev dt frukost hemma hos Clara, muums* =)<3

Senare blev dt kvällfika hemma (A) mumsigt & trevligt =)

höhöh* min familj ser Såå glada ut ;) fast dom är glada in real=)

Clara & jag=) hade hoppats att få med resten av tjejorna på bild men icke! ;P
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0