Cykeltur m. diamanternas diamant =)

2010-05-28 - 19:28:15
Hejj gullungar

Idag har jag varit EXTREMT hurtig, haha, det var verkligen hundra år sen sist jag kände så x) jag cyklade först hem med min älskade fina diamant Evita <333 (min valp) hade henne i en speciell hundväska på magen =) sen så blev jag erbjuden 100 kr för att cykla min syster till Vibble hallen som ligger ungefär 3 km från oss (sen fick jag ju cykla hem oxå!) så jag har cyklat 15 km sammanlagt idag =) nu tänkte jag gå ut med Evita, sen in till mormor och se film =) om jag hinner senare ikv så gör jag lite samhällskunskap men förmodligen så gör jag den imr =) ha de bääst!

Många pussar & kramar // M

min suuuuperfiina underbara lilla Evita <3

Evita 6 månader =)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0