Must Haves !

2010-03-04 - 14:51:54
Heej allihopa:) imr bär de av till huvudstaden och jag längtar som fan:) borde städa mitt rum..kläderna ligger i en stor hög på sängen och papper och böcker är utspridda lite överallt :/ inte alls typiskt mig! jag brukar ha ganska okej ordning, things changes I guess:) Hursomhelst, tänkte försöka röja undan lite och samtidigt va lite social mot min syster! hennes största problem idag är vilken hårfärg hon ska ha när hon ska klippa sig, snacka om i-lands problem :P

På tal om inget så är jag i stort sett pank, vilket inte känns bra med tanke på att jag imr ska till Farsta centrum, har hittat lite Must Haves som jag MÅSTE(!) ha när jag är nere:) :D' en väska, ett par skor och några ringar borde min tunna plånbok åtminstone ha råd med:)




Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0