Ansöknings blankett & helg:)

2010-03-12 - 22:34:55
Hejj everyone! Nu har jag skrivit i några av mina ansöknings papper för ett år i USA grejen, nu är de meningen att jag typ ska skriva ett brev om mig sjl, så att alla tillgängliga värdfamiljer ska veta vem jag är! Jag ska alltså kanske åka ett år som utbytesstudent till USA :) Iaf, jag har inte en aning om vad jag ska skriva bara! "Jag är glad och social" känns så uttjatat och vanligt, typ alla skriver väl så :P hm, de här är iaf jätteviktigt för mig, är såå nervös! :) Det är mkt som måste klaffa för att man ska få åka, men jag har iaf kommit in så om mina föräldrar får lån så tänker jag åka :D jag tipsar iaf varmt om "Explorius" litet företag och har däremed bättre service och bättre koll, tycker jag! :)

Nu är de heelg förresten!! sjukt skönt efter en jobbig vecka:) Nu ser jag fram emot att få lite ledigt och slappna av, imr ska jag sova hos mikaela iaf, ska bli kul:) pusss på alla! :)

Åhh vad jag hoppas att jag kmr iväg:D
Kisses & Hugs
Postat av: mikaela

jag håller tummarna för din skull :D

2010-03-13 - 00:26:59
URL: http://mmmikaelaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0