Spikmatta och Spådom

2010-03-03 - 13:10:39
Hello! igår va jag en snabbis på stan med Elin och vi va inne på värsta myskoaffären, hursomhelst så blev jag lite inspirerad där inne:) musiken va väldigt annorlunda men avslappnande på ngt sätt, där såldes de spikmattor, äkta indian smycken och en massa weird stuff, men man kan spå sig där också! de kostar 300 kr och jag funderar seriöst litegrann på det, det vore ju sjukt häftigt att ha testat att bli spådd..:P ngn gång i livet vill jag iaf testa:)



Jag har fort. inte vågat testa en spikmatta :) seems scary!

Kisses & Hugs
Postat av: mikaela

spikmatta är great! you have to try it ;D

2010-03-03 - 18:50:33
URL: http://mmmikaelaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0