Muntligt tal!

2010-03-13 - 11:41:29
Heej alla, I have a problem! på tisdag så ska vi hålla tal i skolan, problemet är att jag fort. inte vet vad jag ska snacka om! :S man ska snacka i typ 5 min men de är jättesvårt för man får bara ta ngt som man tkr om, de är lättare att snacka om ngt man stör sig på,  det får heller inte vara en bok lr film:/ vad ska jag snacka om dådå, ngt som jag gillar och som är intressant? Skor? x) jag är ju obsessed with shoes men hur kul är de för alla att lyssna på de :P Funderar på att snacka om "utbytesstudent och vad det innebär och allt som tillhör" men jag funderar ännu, tror iaf att de kanske blir det! :)

Snart ska jag hem till Mikaela och då måste jag hinna plugga lite innan och sådär:) så måste nog avsluta nu, lägger upp en bild och en sjuukt bra låt:) enjoy

Que Tengo Que hacer - Daddy Yankee


Jag, Pia och Malin:)<3

Malin & jag :)<3

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0