Back on track! + avundsjuka

2010-03-08 - 20:41:32
Heej! somna inte fören kl 01.00 igårkväll, kom ju hem med båten! Så idag har jag varit ruskigt trött men ändå på ngt mirakulöst sett lyckats hålla humöret uppe;) Just nu sitter jag i min morgonrock och funderar på vad som ska plockas fram ur garderoben tills imr:) Tror att de blir min blommiga kjol från BikBok, borde egentligen vänta tills våren bryter ut men tålamod är oftast inte en av mina starka sidor (a) ;D Jag har också varit & tränat med Pia idag:)

En sak som jag stör mig riktigt ordentligt på de är avundsjuka! Särskilt hos tjejer, vissa tjejer gör verkligen allt för att killen inte ska få ha tjejkompisar, sånt är bara sååå irriterande! Jamenar de är ju skillnad om tjejen ger inviter och stöter på killen, då har man ju all rätt att vara sur och avundsjuk men annars, man måste ju få vara kompis med en kille utan att göra hans tjej sur? töntigt*

Pusss på er:)

Åh va jag hatar avundsjuka!



Kisses & Hugs
Postat av: elin

HAHA tack för den marie..

2010-03-08 - 21:13:17
Postat av: Marie

näej asså de är inte dig jag syftar på! :)

2010-03-09 - 18:01:35
URL: http://baramariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0