Life is calm again, thank God.

2010-03-25 - 15:25:28
Heej alla, idag var jag och fikade i skolan m. Clara och Malin och jag måste erkänna att det var j*vligt gott med en godsak, det var ett tag sen (säger vi) :D haha :) idag såg jag "livet är en schlager" och ngn ur kass film om Bob Marley i skolan, den första var faktiskt ganska bra ;)Förresten gjorde jag min "orgasm tal grej" imorse & HAHA allas blickar när jag sa första repliken var helt oslagbar! "8 % av alla kvinnor har aldrig fått orgasm" haha, allas ögon höll på att ploppa ur ögonglobarna, sjukt roligt ;D Malin Palin kanske ska sova hos mig ikv btw men de är ännu nt riktigt bestämt men kanske, det vore skojjigt :) Jag har inget mer intressant att berätta just idag men jag återkommer lite senare med Dagens låt och Dagens plagg, checka in det! ;) much lööve to u guys,
pussipuss

Idag fikade jag m. Malin & Clara ungefär sådana här fast med choklad:) sjukt gott*


Kisses & Hugs
Postat av: mikaela

Filmen handlade om bob Dylan! Inte bob Marley xD haha! Btw, kan du natur provet bra?:p

2010-03-25 - 15:49:22
URL: http://mmmikaelaahlen.blogg.se/
Postat av: Mariie

men jaja! inte så noga ;) hahah :D jag kan inte ett jävla skit om de dära, känns positivt :P

2010-03-25 - 15:51:34
URL: http://baramariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0