I'm tired and stressed, good combination!

2010-03-23 - 18:00:56
Heej alla. Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit och tränat med malin, läst igenom no boken och gått igenom mitt tal som jag ska hålla imr , jag vill dö..haha, näejmen vi har såå sjukt mkt plugg just nu och det är as jobbigt, jag har ju varit på många läkar besök på senaste tiden så det har också gjort att jag kommit efter ytterligare, hatar allt detta plugg enormt mkt! :( men nu sitter jag iaf här och äter min sallad i lugnans ro :) Skönt att vara hemma nu iaf, ska planera morgon dagens outfit och hinna planera in en lång skön dusch i dagens hektiga schema:)

PusssPusss

Ungefär såhär pigg är jag just nu, haha ;)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0