Ice cream and outfits!

2010-03-20 - 17:18:13
Tyvärr kunde inte malin sova här ikv för hon hade sjuukt ont i magen :( men ist tänkte jag ta lite glass och sätta mig vid teven en stund och mysa och dessutom ta en rask promenad som jag sagt tidigare today:) jag ska också kolla igenom matten en snabbis..imr alltså ;) haha:) Lägger upp en bild på en av mina sjuktfiiina outfits som elin testar ut till mig :D Är så grymt sugen på ngt gott allså, inte bra de :/ jag funderar på att byta blogg design men är osäker, har gjort en test blogg som heter gelly.blogg.se där jag klistrat in den men är ännu osäker på om jag ska byta ut den jag har nu, hmmhmm..I need to consider this for a while..puussspusss

Idag är Marie sjuuukt sugen på glass....de märks verkligen inte på bloggen nejnej;)



I looove this outfit, specially the shoes:)

lite mer casual outfit, loove to :)

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0