Friday and Friends <3

2010-03-26 - 22:49:27
Hii cutipies! Idag var jag på stan och tror ni inte att jag fick med mig 2 tröjor hem från BikBok, bas plagg iofs men iaf skitsöta tänkte dra dit imr och köpa två vanliga vita linnen med :) lägger upp en bild på tröjorna imr, orkar inte idag ;P Jag har varit och ätit på resturant med malin & clara och det var mysipysigt, vi såg också på "Hem till Midgård" :) synd att inte Lovisa och Mikaela var med bara :/ Nu ska jag bara ha de skönt och äntliigen ÄNTLIGEN (!) få vila ut efter denna jobbiga hektiska vecka som nästan tog livet av mig :P Ha en underbar fredag gott folk!

much love<3 

Hem till Midgård är bästa filmen ever :D
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0