Dogge Doggelito

2010-03-17 - 18:27:59
Heej allihoop. Idag var de skolan som gällde och Dogge Doggelito var på besök och berättade massa om sig själv och sin musik:) jag fick värsta chocken!! han berättade att han anv sån där skriv maskin när han va ung och att de inte fanns mobiltelefoner..de kändes som om att han kom från en annan värld! jag är född med dator mobil och tv med alla olika kanaler, när han va ung fanns lixh bara 2 kanaler på tv..fick en sån chock (asså jag vet ju att mobiler nt funnits jämt men att den va så pass "ung" visste jag INTE), sådana naturliga (för min generation) saker, hade han inte, känns helt overkligt att de funnits en värld utan mobiltlf :P haha:) dagen har förövrigt varit jävligt stressig annars fiiint:) pusss









Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0