Årets första joggingtur ute:)

2010-03-31 - 22:12:59
Heej alla* nu är jag hemma från stan, har shoppat en mascara, ansikts vatten & en tröja:) när jag kom hem möttes jag av ett rum helt igenomrotat och jag blev jätteledsen för det var massa av mina kläder som var borta b.l.a. ett utav mina nya vita linnen:( för att snacka om ngt roligare så har jag varit ute och joggat med linda idag och det var jätteskönt ute, lagom varmt för en uppfriskande joggingtur om du frågar mig;) hahha Imorgon har jag matteprov och jag har nt hunnit öva alls idag:( känns inte riktigt bra:/ men de ordnar sig! Föressten så har Linda kommit ner hit till ön så jag fick idag ta min joggingtur med henne, mysigt* :)

Puss på er! =)

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0