Majsstången, here I cooome ;)

2010-06-24 - 23:00:31
Heejsan

Idag har jag varit på stan m. Eliin, vi har kollat runt en massa, jag har också köpt en helt gorgeous jaaacka =) det är en rosa mocka jacka från Bikbok, biker modell, super fin =) Imorgon ska jag träffa Clara och fika med henne i parken & kanske dansa runt majs(?) stången, sen ska jag vidare till Lovisas lilla boning i Roma, där ska vi kanske tälta lr hitta på ngt annat ruuligt, =) ska iaf bli skojjigt =) Lägger upp lite pics, looove ya.
Pööööööööööööösss

Dagens snyggaste outfit, spets body, puffärm cardigan + accesoarer :)

Dessa shorts har också inhandlats nyligen =) jackan köptes idag för 200:- LOOOOVE IT =)

Från HM:s omklädningsrum, =)

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0