Koda vs. Tuggummi

2010-06-21 - 00:39:41
Hello darlings

Idag så har jag städat hela huset och tomten!! fick iofs ingen uppskattning för dt, men det va skönt att få lite ordning i svinstian ;P hehe* nu är jag med Lindaa och vi har varit ute på den vackra högklintsklippan och snackat =) Linda har kläckt ut sig massa roliga kommentarer som alltid ;) höhö* Hon frågade b.l.a. min 12 åriga kusin "förresten har du hamnat i puberteten?" HAHA ofta man frågar dt xD stackarna blev alldeles generad ;D sen berättade hon om när hon gick i trean och frågade sin bild-lärare "På din tid tuggade man på koda istället för tuggummi då?" HAHA man tuggade lixh koda på typ stenåldern XD hahaha, dt va grymt ruuligt =)men hörrni nu måste mamsen lägga sig..men många pussar på er =)

Pöööss


Jag Lindiis.


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0