Pics från skolavslutningen =D

2010-06-17 - 23:36:01
Hello cuuutiepies =) fick ju sommarlov för bara någon dag sedan, så tänkte lägga upp bilder från den =D som sagt så åt vi glass på glassbaren efter avslutningen, sen la vi oss vid almedalen och mös (elr myste?) haha :P sen gick jag vidare till Coop Forum och kassa-tränade =D ska dit imr igen och träna =)

Pussar

just me =)

Jag & Lovisa äter glass i hamnen =D

¨Clara, jag & Lovisha =D

Jag å Lovisa på bild 1 och Mikaela, Clara, Pia och Lovisa på bild 2 =D



bild 1: Jag å Clara på bibblan =D hahah. bild 2: jag & Clara..lr ska jag säga Greve Dracula ;) haha

¨HAHA fyfaaan vad jag älskar den här bilden =D helt underbar =D hahah

hahaha, jag och Lovisas arm :D

HAHAH :D

hahah, lovisa ser oooerhört besvärad ut xD

hahah =) love those pics =D

sen vandrade jag vidare för att kassa-träna på Coop =) såååå hett xD vi syns i kassan folks ;) haha





Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0