Morgonpigg?

2010-06-27 - 18:24:19
Hii buddies ;)

Idag så har jag varit i stan å jobbat en liiiten stund, mest har jag slappat i solen och vandrade bort till stan med elin=) Imorgon börjar jag jobba på Coop, kl 6 (!!!) på morgonen, så måste åka hemifrån halv 6 och med andra ord GÅ UPP KL 5, kmr helt seriöst att dööö. Bäst av allt är att jag har ställt om dygnsrytmen så somnar typ kl 2..känns lyckat ;) Snart kmr mamma å pappa hem så då ska vi dra till Nyman's och äta mat, mums mums* hmm..har nt så mkt mer att berätta i denna sekund ;P måste verkligen passa på att njuta av sommarlovet för tiden går så sjukt fort :/ ha dt bäst!


Puuss på er






Kisses & Hugs
Postat av: mikaela

sv: hahahhahahha tack marie :*

2010-06-28 - 11:59:05
URL: http://mmmikaelaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0