Mina kusiner están aqui =)

2010-06-11 - 23:28:05
hejhallå =)

Idag kom mina kusiner ner till ön från Motala, ruuuligt värre =D Vi har flummat runt litegrann, käkat massa godis och sådära =) Idag har jag också inhandlat en klänning från BikBok, my favorite store (a) just nu spöregnar dt och klockan närmar sig 12, så jag tänkte krypa till kojs, är heeelt slut :) Idag har jag också varit på Fornsalen och sedan fikat med klassen, tkr de är sjuukt kul att mina kusiner är här nu, so I better spend a lot of time with them while they're here =) Ha de bäst!

A lot of loove // Mariiie

Joakim, jag & Fredde =) <3

Julia promenerar på väg till skolan från Fornsalen =)

Jag & Lovisa fiiikar i regnet =D

Little me =)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0