Tur i oturen

2010-07-27 - 14:00:59
Heej sötisar =) igår så tog jag ledig från jobbet för att jag typ nt sovit ngt och va sjukt trött, min moppe dog på väg hem från stan och skulle egentligen gå hem, ringde emil för att snacka lite på vägen hem men då erbjöd han sig att kma och hämta mig, sjukt gulligt gjort =) så vi åkte hem till mig & snackade en stund om dt ena och dt andra ;) men klockan blev sjukt mkt innan vi gick å la oss så hade svårt att sova sen, vaknade kl halv 8 & skulle ha börjat jobba kl 6 :P men aja! imr blire att jobba igen =) dagens extrema vill-ha är dessa skor från Nelly, har beställt hem ett par vita som va på rea men vill ha dessa röda i samma modell också men de är inte på rea så måste tänka om dt är värt att beställa hem :) de kostar 300 kr =)

Pöööss

Marble SEK 269, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0