Lace is my thiing, baby =)

2010-07-23 - 19:39:19
Heej guuys =)

Har jobbat idag och nu när jag kom efter (för ett antal timmar sen men iaf) så har jag spelat lite spel och beställt hem lite mer kläder (a) jag är fan maniac när dt kmr till shopping alltså :/ Men jag ÄLSKAR DET =) denna gång beställdes det friskt från Nelly.com, men sjukt fina saker..! Serre :) ska visa, hmm vad har jag gjort mer idag..nt så mkt faktiskt, jobbet tar upp mkt tid ;) hehe, jag gillar absoluuuuut nt spets..vem kunde lista ut dt med tanke på mina inköp ;) näejmen de "behövdes" typ i garderoben ;) kalaset gick på 500 spänn, såå sjukt billigt! jag är seriöst shoppingens shopping gudinna, seriously! =) Löööve it =)

puuuuss

Lace Love Dress SEK 99, Club L - NELLY.COMLulu Lace L/S Long Top SEK 79, Only - NELLY.COMLulu Lace L/S Long Top SEK 69, Only - NELLY.COM
Marble SEK 89, Nelly  Shoes - NELLY.COMStripe Lace Back Dress SEK 109, Rare Fashion - NELLY.COM
Kisses & Hugs
Postat av: nicole

sv: ja precis , väntar nog ett tag :)



allt bra idag?

/Shoppaholy

2010-07-23 - 20:31:19
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0