Soaked wet

2010-07-17 - 13:36:44
Heej solstrålar, imorse när jag åkte till jobbet runt halv 6 så va solen framme, tror ni inte att när jag slutat jobbet där runt 12 så spöregnar det! & då menar jag SPÖ regnar x) fyfan..fick åka 9 km hem i det vädret = inte ruligt =/ men mysigt att komma hem, ta av sig dt blöta och begrava sig i en stor mysig kofta =) Vi har köpt ny teve & Pc 3 (tror ja att det stavas, play station 3 :P) & ett Avatar spel (a) höhö, (& en blueray spelare) såå tänkte sätta mig nere i soffan med lite fika och spela en stund =) spelet ser såp jäkla äkta ut så det är sjukt läskigt när man blir anfallen av dom där "hund grejerna" i Avatar u know, känns ju som att man blir jagad på riktigt! :P hahah =) Jag & tjejerna har planerat att vi ska hitta på ngt snart, kanske lite bio & fika med mera, ska bli mkt trevligt ;) dessutom stötte jag på en gammal kompis, Emelie på jobbet häromdagen, så vi ska hitta på ngt snart med =) Imorgon jobbar jag tills kl 6 på Coop, så tänkte hinna med en till uppdatering imorgon, sry för SÄMST uppdatering senaste tiden, men ska börja uppdatera mer nu iaf =)

Pööööösss

hihi, vet nt om de syns hur extremt genomblöt ja är på dessa bilder, me de va iaf ruskigt kallt! =)

Linda springer genom skogen =D tyckte dt blev en rätt cool bild =)

Längtar tbx till solen å värmen :P hoppas dt blir lite finare imr =) eller förresten
jag ångra mej, hoppas de spöregnar imr för då jobbar jag hela dagen (a)
hhehehe;) egoistiska klubben xD

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0