Träning & Claras video

2010-01-28 - 21:33:42
Hej everyone, idag har jag tränat med Pia på form fitness, det var sjukt jobbigt för när vi väl kommit in så berättade ledaren att de va aerobic nr 2 med avancerad koreografi, och eftersom att både jag och pia är värdelösa på koreografi så kändes det lyckat! haha, men de va rätt skoj och efter det 75 min långa passet så cyklade ci i 15 min också, så nu är jag helt slut :) Nu har jag precis ätit ben & jerry glass med elin o mami, hmm måste medge att Baked Alaska är sjuuukt överskattad, smakar inte alls ngt spec tyckte jag :/ Idag har jag också varit hemma hos Clara en stund och tänkte därför lägga upp en video från hemma hos henne! :) Imr blir de ännu ett tränings pass efter skolan och jag måste medge att de är rätt skönt och avslappnande att avsluta dagen med lite träning ;) Videon blev aningen cp då jag lyckades med att vända mobilen då och då så det blir upp och ner (a) hihi, men iaf! :)


Idag då har det tränats ordentligt med Pia! :)<3

Kort beskrivning av min dag, glass, vart m.Clara, tränat m. Pia! :)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0