Mys-söndag + Stylings tips!

2010-01-17 - 15:04:29
Hola de todo! Idag så tänkte jag se en film tsm med min syster, dricka te och mysa liite :) Jag har idag, med elin tryggt sovandes i min säng (till runt kl 13.00 !) spelat lite Sims, gjort lite tråkig matte och varit ute med vovven :) Det jag boorde göra är plugga på historia provet men matten kmr i första hand känner jag! Det finns inget bättre än en stor kopp Chai te, de är ju så grymt gott och jag känner att jag börjar bli addicted to it! :D Imr är det skola igen och jag stör mig på att tiden Alltid går så fort, har snackat en stund med linda idag också, saknar dig sjukt mkt gmn<3 stylings tipset som faktiskt Clara kom med när hon snackade om en tröja är BROSCHER! :) om man ex har en öppen cardigan lr en tröja som behöver stylas så är det perfekt med brocher, man kan ju sätta fast dom som knappar lr bara hur som helst,  Ett superbra tips faktiskt, try it out! Den som faktiskt omedvetet är hjärnan bakom idén  är ju Clara såå visit her blog! littleclara (finns i mina länkar) Puuuusss och ciao! :)<3


Dagens stylings tips! :)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0