Lovisas birthday!<3

2010-01-10 - 01:34:51
Tjenna, idag har jag varit på stan m. Clara och kollat lite kläder, det inhandlades ett par jeans legging o oxå ett armband:) sen tog vi bussen hem till Lovisa vid 4. Där mötte vi upp Pia, Malin, Mikaela och sklrt Lovisa ;) Vi åt hamburgare med sallad och det var sjukt gott sen fick vi marängswiss som efterrätt o den gick åt på ungefär 2 sek lr ngt ;) hahah, sen spelade vi "med andra ord" och så snackade vi lite, Clara och jag hade även vår ursexiga allsång x) det va en grym kväll helt enkelt:) Har nt tagit några kloka bilder av kvällen men har en flumbild av mig o lovisa inne på lovisas toa där jag har på min hennes glasögon x) ;D Pusss

Jag, Clara & Lovisa:)<3



Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0