Twilight & myslördag

2010-01-31 - 00:35:23
Tjenna. Imr är de pappas födelsedag därför har lördagen spenderats i lite affärer, själv hittade jag 2 kjolar och en klänning som jag lagt undan tills måndag, får se vilken av dem som jag köper :) Imr blir de träning kl 1 med Pia
sen ska jag hem och fira pappa:)
Puuusss Godnatt <3

Min lördag har bestått av shopping till pappas födelsedag
* Läst ut en bok från svenskan "Tristan & Isolde" som va sjukt sorglig!
* Sett "Twilight" för första ggn, ger en recension längre ner ;)
* Snackat med Linda i tlf en sisådär 29 ggr ;)
* Pinsamt nog har jag också sett en Disney classiker "Basil Mus" med elin (a)



Filmen Twilight


Har finally sett filmen nu, måste erkänna att den va lite bättre än jag trott, men jag gillade inte fjärde boken så bara därför har jag valt att vänta med filmen x) haha, tyckte att det var vääldigt odiskreta blickar i början av filmen vilket kändes lite larvigt, annars var den rätt okej :) Gullig story iaf, fastän 4:e boken sög, hehe* :) Tycker heller inte att skådespelarna är så grymt snygga som boken får dom att framstå som för å va lite extra kritisk;) Men den va iaf helt klart sevärd:)
Min film debut av Twilight! ;)


Kisses & Hugs
Postat av: mikaela

oooh twilight :D bravo marie ;)

jag säger bara OMG, att du har läst ut tristan&isolde :o jag har bara läst 25 sidor (A)

2010-01-31 - 17:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0