Hot In Hat ;)

2010-01-18 - 19:59:59
haha, heello! Idag efter skolan så begav jag och Mikaela, Lovisa och Clara oss till en affär där de såldes hattar och hehe (a) jag fick ihop ganska många fiina och lite mer flummiga bilder x) Själv passar jag nt alls in i hatt men resten va skit söta i det, borde verkligen bli en ny trend grej ;) :) Själv köpte jag öronhängen & en ur gullig cardigan :) Men det var sjukt billigt såå jag tkr nt att det räknas till mitt nyårs löfte (att shoppa mindre) hehe* Men hursomheeelst, laddar upp några bilder från idag. När jag kom hem från Clara så åt jag & Elin från MacDonalds och just nu så borde jag plugga lite historia, matten orkar jag nt med just nu :/ puusss på er :)

hahah, såå smickrande x) :P

som sagt så ser jag HEMSK ut i hatt, men äsh då! :D

Den här cardiganen & öronhängena köptes idag :)


jag & Clara at her place:)
Kisses & Hugs
Postat av: duvetvem

snygga bilder på oss x) :*

2010-01-18 - 20:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0