Diet? Godsaker!

2010-01-13 - 20:08:42
Heej alla. Jag har precis gått ner 3 kg, väger nu 48 kg allt som allt :) saken är den att jag faktiskt nt ätit mindre gott- snarare tvärtom! Jag har ätit lika mkt godsaker som förutom och ändå har jag gått ner, det ändå jag gjort är faktiskt att jag rört mig mera, jag har nt gymmat elr varit ute och joggat lr ngt sånt. Det ändå jag gjort är att gå lite mer till olika platser som jag ska till elr ut mer med hunden :) De värsta fällorna man går i är att försöka äta mindre för det resulterar i att sockerbegäret blir större och då äter man mer godsaker än man vanligtvis gör ist ;) men ett tips till alla de som vill gå ner i vikt är snarare RÖR mer på er, skippa nt era "goda" (mumsiga kanske är bättre uttryckt i sammanhanget?)  vanor :P Imr tänkte jag gymma med Pia och Malin iaf för andra gången, men de gör jag nt för att gå ner i vikt utan för å få bättre kondition:)

Skippa nt det goda, RÖR dig mer istället :)



Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0