Besöket i sthlm!

2010-01-27 - 22:05:43
Hiii. Idag så tvingades alla ettor åka till Svaide stugen (?) och åka skidor och skridskor, det sög hårt kan jag ju börja med att inleda, lite halvt positiv x) grejjen va den att vi var tvugna att åka dit på ledig tid :P anyway, jag ramlade efter ett par tappra försök av skidåkning och kunde Ganska så extremt snart inse att skidåkning inte Riktigt var min starka sida, ( har iofs aldrig varit det heller) :P men jag hade åkt mer skidor ifall jag inte frusit så j*vla mkt iaf, that's true :/
ANYWAAY, tänkte i detta inlägg berätta mer om min resa till sthlm! :) Det var gryymt roligt och tänkte lägga upp lite pics ;) Jag och Elin shoppade, åt på Taco Bar, besökte en djur affär och hade jävligt kul :)<3

Här är ett liitet provsmak på vad jag gjorde i sthlm:)

Dagens lunch bestod av en taco buffe från Taco Bar, jävligt gott :)

Såhär märkte elin att hennes strumpbyxor såg ut..på vägen till båten x)

Vi kikade även förbi en djuraffär med massvis med gulliga krabater :)

Här är mitt kusin barn Leo som vi besökte i Norrtälje :)

lilla emil träffade jag på båten:)

My Outfit :)

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0