Snart lov! :)

2010-02-24 - 18:18:02
Idag är jag sjuk igen men måste ändå säga att dagen gått sjukt fort, :) funderar på att gå till skolan imr om jag känner mig bättre ikv :) Idag har jag försökt plugga lite politik inför provet men de gick åt pipan :P Jag fattar absolut inget av de dära, vadå statsförvaltningen :S  däremot har jag kollat lite film, ätit negerbollar och snackat i tlf :) Snart är de SPORTLOV! därför tänkte jag idag visa en liiten snutt på min "ska-göra-lista" under detta korta men sköna lov;)

Först och främst så tänker Linda komma ner hit till ön så jag tänker definitivt vara med henne:) sen tänkte jag hitta på ngt med Clara, Mikaela, Lovisa, Malin, Pia och Julia om dom kan och har tid (hoppas de!) :) sen ska linda hem till sthlm igen och då hänger jag på över med henne:) jag hoppas att jag kan försöka kontrollera mitt shoppingsug med det är fort. liite oklart ;) Jag läängtar iaf sjukt mkt till lovet, äntligen lite vila efter allt plugg:)

Du och jag är menade att vara kompisar, förevigt:) vi kmr få så sjukt kul på lovet:)<3




Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0