Evita i snön:)

2010-02-13 - 22:24:54
Heej alla. idag har jag försökt rensa ur lite gamla kläder:) det gick nt så vidare men de är kul att kolla igenom lite och se massa "nygamla kläder" (kläder som man inte använt på något år) och kunna fräscha upp dom lite:) Idag har jag lekt lite med Evita ute i snön och hon är verkliigen världens sötaste lilla sak med sina små pepparkorns ögon:D Jag har snackat med Linda i tlfen och så har jag spelat in lite videor med elin ;) som jag tyvärr inte får lägga ut :P vilket är väldigt synd:) Jag har förresten testat Ben&Jerry Chunky monkey nu! den va väl helt okej men inte top notch either :/

hahaha, Evita är i trots åldern idag! :D but she's just irresistible, hon pussar
t.o.m på mobil kameran:)

Evita i elins famn:)




Vidare veckohändelser som jag glömt rapportera!! ;) haha:)

Tisdags lektionen, dagen innan jag blev sjuk:(  gullbäbisar ;)

HAHAH, eliin försöker få ut Zelma (katten) från min "bakom-skorstenen-gång"
Där Zelma alltid gömmer sig för att i lugn & ro kunna ha sönder mina skor en efter en
när jag gått & lagt mig xD haha :)

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0