Topp 5, de ställen jag helt besöker.

2010-02-03 - 21:29:14
Hello. Jag fyller 17 i år och därför är det dags att börja tänka lite grann på vad jag skulle vilja göra i framtiden, det är så mycket jag vill hinna göra och se, så många platser som jag bara måste få besöka:) det är svårt att vara ung och pank! :( ;) haha, men här kmr en lista på de platser jag helst skulle vilja besöka just nu! :) puss

Mitt vackra thailand måste komma först iaf <3 (men har varit där så många ggr så hmmm)
rekommenderas iaf varmt utav mig;) GO THERE! :)

Sen vill jag se london! det verkar så himla fint där och vill se Big Ben med!:)

Vill tbx till spanien, mest för att få öva på min spanska och sola också :D

Vill verkligen åka till Japan med, vore intressant att se hur det ser ut där:)

Irland sägs vara sjukt vackert, dit tänker jag åka åtminstone en gång i livet:)


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0