Te med Clara & framtids planer.

2010-02-08 - 18:11:00
Hello :) Idag efter skolan gick jag med Clara hem och drack te o digistive kex :) vi snackade litegrann om framtiden och sådär och jag stör mig på att man måste fatta så mkt beslut redan nu inför sin framtid :/ det känns bara som om att det val jag gör nu kmr förändra hela mitt liv o det finns inget turning back om typ 3 år, då är de too late! Här är lite olika options som jag har,

Framtids drömmar
  • Åka ett utbytesår till USA eller Spanien
  • Stanna i Sverige och..fortsätta plugga? (för de lät ju såå lockande) x)
  • Bli Au Pair efter skolan elr resa runt vs. skaffa lägenhet

Det finns så mkt plus och minus med allting så de är så svårt, jag vet inte riktigt vad jag vill , men jag gillar språk så jag tänker iaf resa. Frågan är nu lr senare! jag är ju inte direkt miljonär heller xD :/

Spanien VS USA..?




Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0