Sjuk + massor av finfina skor! :)

2010-02-23 - 14:22:43
Heej! :) idag är jag helt förkyld och har därför försökt roa mig inomhus med ngt då jag inte gick till skolan, det är inte det lättaste kan jag erkänna :D men jag sitter och läser engelska boken nu iaf "Holes" dst har jag snackat lite med elin i tlf och kollat lite på "forever21" en amerikansk affär som vi girls tänker beställa hem lite ifrån, jag funderar på ett par skor därifrån men är osäker :P Bild ser ni längst ner i inlägget:) Jag tänkte lägga upp bilder på de skor jag som tyckte va väldigt prisvärda och fina från företaget:)

Här har ni ett antal fina (& prisvärda!) skor från Forever21.com, det som är synd är att företaget är amerikanskt men om man beställer hem flera pers så blir frakt avg. inte så stor :)

Priserna!

Skorna kostar: de svarta m. gulddetaljer= 215kr. De bruna med guldetaljer=240kr. stövlarna= 263 kr. Svarta pumpsen= 167kr. Gladiator sandalerna:151kr
OBS, jag har räknat dollarna som 8, den ligger egentligen på 7.3 just nu så de blir lite mindre:) men sen får ni tänka på frakten om ingen annan vill köpa hem saker tsm med er:) Besök gärna hemsidan "http://www.forever21.com" Pussss på er! :)









Kisses & Hugs
Postat av: mikaela

dom va snygga :D men tänk på att det tilkommer tull också ;)

2010-02-23 - 19:44:40
URL: http://mmmikaelaahlen.blogg.se/
Postat av: Marie

Joo men om många delar på det så blir det ju mindre :)

2010-02-23 - 21:40:56
URL: http://baramariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0