Mentos, Avatar & USA

2010-02-11 - 20:28:01
Heeello !! Idag har jag varit sjuk och det har varit jävligt tråkigt, men imr blire skola igen iaf! Mikaela skrev till mig idag om att hon och lovisa vill se Avatar och det vill jag sklrt med:) Tänkte hyra den så fort den kmr ut! trailern va faktiskt grymt bra...men för att byta samtalsämne totalt så har jag funderat mer på USA idag och jag är 100 % säker på att jag vill åka nu, förståå vad kul det skulle vara:D men de är inte säkert att man blir intagen och får åka eller att ens föräldrar får lånet på 60 000 :( men jag hoppas iaf att jag kmr med och att Allt ordnar sig, skulle bli så sjukt glad:)

Mentos fick jag idag, läskigt vad beroende framkallande de är allså! :S haha:)

Vill verkligen se Avatar, kolla trailern på youtube. Sjuuukt bra:)
Kisses & Hugs
Postat av: mikaela

+ clara på avatar ;D

2010-02-11 - 21:49:59
URL: http://mmmikaelaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0