Förkyld & Evitas klipp:)

2010-02-10 - 13:53:49
Heej, när jag kom hem från plugget igår så drog världens förkylning över mig och jag mår sjukt dåligt, sjukt ont i halsen & allt :( Idag tänkte jag trots det, söka upp lite sommarjobb, göra lite läxor och ringa Linda & kanske Emil:) Det är ändå ganska skönt att vara hemma, fastän man mår dåligt får man får lite lugn & ro:) Skrev klart mina individuella val igår, och jag valde mandarin på första plats och varmkök på andra :) men jag hoppas ju iaf att jag ska komma in på en skola i USA som utbytesstudent allra helst:)

Roligast vore det om Clara och Mikaela kunde hänga på fast gå andra skolor:) men Mikaela funderar på frankrike och Clara kanske inte får åka detta år, så jag kanske får åka ensam dit, men jag tror ändå att det är värt för att få lära sig engelska flytande och allt :) Pussss på er:)

Evita busar runt på mammas jobb :) detta klipp heter "Evita vs Kon" ;) haha

Jag leker med Evita på jobbet :D hahah:)<3
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0