Camping a la Åminne

2010-08-18 - 23:05:09
Hej! =)  klockan närmar sig nu 11 & ja kom precis innanför dörren, har spenderat en sjukt trevlig dag hos Malin och en sjukt trevlig (misstolkas ej) natt i Åminne. Närmare bestämt på Vitvikens camping plats! =) Där tältade jag å flickorna, och jag tkr själv att det va rikigt mysigt eftersom att det låg precis vid en underbar sandstrand, vi satt vid brasan och snackade och resten av tjejjorna badade men ja å malin stannade i tältet och malin satte igång rökelse och vi played cards =) MEN Malin får (av okänd anledning xD) för sig att hon ska ta upp rökelsen, som ligger på en pappersbit) och ta den till ansiktet, sedan så "bränner hon sig i ögonen" på ngt konstigt vis, hahah, och hon kastar rökelsen åt mitt håll och den hamnar i Claras sovsäck, den smälter rakt igenom och jag får extrem panik för att hela tältet ska börja brinna lr ngt, så jag skriker åt malin att hon måste släcka det, hon tar sin vitamin dryck och kastar på sovsäcken...måste jag säga att sovsäcken luktade lite konstigt när jag skulle sova i den..XD Meeen när vi skakade ut den nästa dag så försvann lukten, men Claras mamma blev ickke så glad (rätt förståeligt tkr jag) Men det ordnade sig! De blev iaf en toppendag med tjejerna, och på morgonen nästa dag så vaknade alla sjukt tidigt och vi gick upp till Åminne Livs och handlade frulle, sen käka vi den på stranden =) Muy acogedor ! Lägger upp lite bilder imr =) Har förresten köpt en massa finfina kläder som ni får lite pics på imr, men ska verkligen försöka att sluta shoppa så extremt mkt :/ Malin har lovat att give me a helping hand med det! Lika bra att ja skriver de här så att ja kmr ihåg dt ;) hö-hö. De är btw bara typ 5 dagar kvar tills vi empezamos en el colegio igen :/ Men ska bli rätt kul faktiskt =) ni får bilder från tältningen imr =) FÖRRESTEN så hände värsta läskiga saken, på samma kväll som vi tältade så va det typ en gubbe som brann inne bara en liten bit bort från där vi va, nt alls långt..sjukt läskigt :/ rest in piece på honom! meeeeen.. hmm..skriver kanske mer om tältningen imr ifall ja kmr på ngt värt att tell u ;)

Pussipusss


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0