Why save money when you only have one life?

2010-04-01 - 21:00:53
Heej everybody! :) idag är de äntligen PÅSKLOV :D I'm so happy :) och Malin den lyckoosten har åkt till Rom och Pia till sthlm, själv är man kvar hemma på ön;) fysjutton va orättvist! men jag har iaf fått tröstshoppa lite så jag är glad nu, som min rubrik lyder "varför spara pengar när man bara har ett liv" ;) en ring, ett armband, ett halsband, ett bas linne och ett par jeans och ett par shorts blev det x) hahha, men shortsen ska tbx imr för dom va inte top notch men problemet är att "hon i kassan" inte gav mig kvittot så hoppas att det funkar iaf, annars ställer jag till med en scen ;) xD Har varit ute och joggat idag, riktigt jobbigt men klart värt slitet, behöver verkligen förbättra min kondition! :)
Lägger upp bilder på dagens inköp senare eller imr:)


Glad Påsk på er alla iaf!

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0