Veckans bilder!

2010-04-25 - 10:41:06
Nu är det söndag, dvs dagen då man måste försöka hinna med allt som man glömt göra under fredag och lördag x) måste drf kanske försöka pilla in lite plugg, tråkigt nog :( funderar oxå på att byta design idag, jag får se hur det blir :) tänkte lägga upp en låt som jag är heelt in lööve with ! nämligen "All the right moves - One Republic" såå bra låt!



Veckans bilder! :)

Clara plockar blommor och Mikaela fikar :)

Lovisa och jag försöker hålla värmen i kylan :D

Clara & Lovisa..fikar(?) XD hahaha, jag är stolt fotograf ;)
Kisses & Hugs
Postat av: mikaela

haha! btw, låten ovan är grym :}

2010-04-25 - 11:07:56
URL: http://mmmikaelaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0