Some help plz? :)

2010-04-18 - 18:56:27


Heej gullungar

Kom nyss ur duschen och har nu oxå hunnit med att göra mina engelska glosor, nu ska jag bara koncenterar mig på den där j*kla "show and tell" grejen :/ man ska alltså ta med en grej på engelskan och prata om den:/ Några förslag skulle verkligen uppskattas?? :) snart kmr Emil hit oxå och jag ser helt förjävlig ut (seriöst) har ju nt sovit så mkt + no make-up! Great combination, really. Fast äsh då, ytlig är man ju inte så jag får klara mig:) Imr är det måndag igen och nya tag :/ hoppas ni haft en finfin helg! :)


Idag efterlyser jag ett "tal-ämne" ett ämne som man kan snacka om på engelska inför hela klassen? :) Tack på förhand! :) mkt kärlek till er<3
Kisses & Hugs
Postat av: Linda

Hm..kanske ett husdjur? :)

2010-04-18 - 19:12:14
Postat av: Anonym

Varför inte om en semester eller liknande?



kram /Julia

2010-04-18 - 19:16:19
Postat av: You know who ;)

håller med, husdjur är ett säkert kort! :)

2010-04-18 - 19:18:23
Postat av: Linda <3

oj marie det värkar som mitt förslag funka bra här ;) men berätta om nått du hatar eller nått du älskar som disney ;) HAHAHAHA ELLER kallas klätterträd ;) det vore nått :) spela in det annars ;) jag vill lyssna (A) berätta om att dom gör sugiga barnpogranm nu förtiden. vi låter som två gamla tanter som går på trottoaren med våra gång stavar ;) YEEA

2010-04-18 - 19:34:03
URL: http://lindasoderstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0