The Doomsday

2010-04-15 - 13:21:09

Heej alla gullungar

Idag skulle jag hålla tal framför hela min skola och jag höll på att dö, seriöööst! men de gick as bra så jag är stolt över mig sjl nu :) men vilken jävla pers x) Min spanska lärare sa typ "en stor applåd för Marie Drugge" och pekade på mig så då kan jag inte bara dra därifrån heller! :P haha, men de gick bra faktiskt, sa den utantill :) Meen innan de så va de värsta doomsday, va sjukt nervös och kände hur svetten bröt ut! tack vare stöd från mikaela och deo från Malin så ordna de sig XD hahah,

Pusss :)

Kisses & Hugs
Postat av: Elene:)

Heejsan på dig gullunge:)<3<3 Jätte fin blogg och en lika fin tjej<3



KRAM<3

2010-04-17 - 19:22:36
URL: http://theelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0