Maries måste-ha! :)

2010-04-05 - 12:35:51
Heej alla som jag skrev igår så är jag sur för att stan nt är öppet idag, det är ju ett par saker jag behöver inhandla! :/ b.l.a. så behöver jag köpa en ny parfym men det är så j*vla dyrt bara, kläder behöver jag nog inte så mkt mer utav, hehe* (a) :)

Maries måste-ha!

* Midje kjol (behövs egentligen inte men iaf)
*Parfym (Inspire m. Christina Aguilera)
* Sailor kläder, jag avgudar sailor kläder, så jävla fint:)
* Ögonskugga, min håller på att ta slut:/

Annars förutom dessa saker, är jag heeelt nöjd med allt jag har:) Linda hatar mig litegrann för att jag har så mkt snygga kläder som jag bara använt en eller två ggr som jag köpte förra året, hehe ;PIdag så ska jag börja övningsköra med, ska bli kul:)

Pusss

Igår kväll åt jag äppelpaj m. familjen & linda, mums
*:)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: