Marie tipsar

2010-04-11 - 12:30:45
Heej alla vill tipsa er om en asrolig hemsida :D där man skickar in sina "felsms" alltså sms som man exempelvis kanske skulle ha skickat till pojkvännen men som man råkade skicka till sin pappa :P fett roligt! Ett exempel från sidan kmr här:

Till: Pappa
Sms: Om du fick chansen att knulla mig, skulle du ta den då?
Puss<3

Svar: Absolut inte unga dam! Vad är detta, ett skämt?

Förklaring: Skulle skicka till en kille som jag var förälskad i, men slarvig som jag var skickade jag till min pappa. Det var ganska pinsamt att träffa honom sen, middagen blev lite spänd.

/Fia

HAHA, fyfan va synd allså x) gå in på sidan och läs mer, det finns en hel del asroliga! =) 


Felsms.com

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0