Making money isn't as easy as to waste 'em

2010-04-08 - 18:03:59
Hejj gullungar

Nu är I'm back on track eftersom att jag inte uppdaterade igår kväll ;) höhö* det var iaf sjukt mysigt igår med flickorna, vi åt mat och sedan hade alla med sig fika, jag & Pia körde på nyttiga stilen och åt en frukt sallad. Måste faktiskt tipsa om det, det är sött men samtidigt nyttigt, mums! :) Idag så har jag jobbat & sedan jobbat ännu mera (höhö);) och KÖRT BIL :D en aning läskigt men jag va ju bara på en parkerings plats såå (a) men de är rätt klurigt de där med kopplingen och gasen x) hihi, men snart ordnar det sig! Nu tänkte jag iaf ta en sväng med hundarna och sen blir de en joggingtur och Sedan så ska Marie plugga:/ känns iaf bra att jag jobbat idag för då har man lite cash :D

Pusss på er
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0