Linda gästbloggar!

2010-04-05 - 16:27:35
Hello!
jag och marie är nu ny duchade så vi stinker inte mer, hehe :) eftersom vi var ute och joggade, marie tvingar en att jogga, det är inte roligt;) men igår så sov jag ju här och vi såg på maries Älsklings film nalle puh (och det är så klart min också) hur jag vet det, är att jag nu är officiellt döv HAHAHA :) för Marie typ dog av garv ;P
imorgon ska vi åka till stan köpa lite saker :)
jag ska köpa det nödvändigaste :) men marie kommer med att hon har ju inte så "många" kjolar, haha ni som vet, VET att hon har tillräkligt!! hahaha men jag är ingen stoppkloss för marie så jag kommer med mer påsar än henne :):) ni som känner henne måste tro det är omöjligt men nej det är det inte :):) HAHAHA

Pussar ifrån LINDA :)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0