Last day of happiness

2010-04-11 - 12:18:43
Heej gullungar, idag är sista dagen innan skolans början..jag vill gråta! näejmen de har varit så otroligt skönt m. lov och det har gått så himla fort, precis som alla lov:/ dagens planer är övningskörning, samt att försöka att inte köra över ngn på samma ggn..höhö* (a) sen ska jag cykla 9 km hem från stan..yippi! vilken underbar sista dag de blir ;) vad som händer sedan får jag se. Drack välling till frukost idag..fyfan! säger jag bara, det äckligaste jag någonsin druckit, och vi ska inte ens snacka om vad konsistensen påminner om :P hahahah :D ;)

Ha de bäst, see u guys


Låt inte den trevliga framsidan lura er.. höhö

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0