John Blund didn't arrive tonight

2010-04-18 - 13:27:41
Hejj:)

Igår kl 22.00 bestämde jag & Malin oss för att träffas och ha lite kul :) jag somnade kl 3-4 på kvällen för vi drack te & åt mackor kl halv 2 och då blev jag jättepigg! :( och sen kl 6 ringde malins syster typ 100 ringsingnaler för hon glömt nycklarna såå min sömn blev inte långvarig..snacka om att jag ville döda ngn resten av den morgonen när man blir väckt kl 6 en lördagsmorgon och inte kan somna om..JÄVLIGT dålig början på denna dag med andra ord:/ hoppas resten av dagen blir bättre iaf, ska ta en tupplur och sen ta de väääldigt lungt :P minsta misstag idag kan verkligen tända gnistan känner jag :D och då får jag ett aggressions utbrott xD hahah, näejmen det får bli en lugn dag helt enkelt :)

Massa kärlek

Såhär ser vi ut kl halv 2 på kvällen xD kvällsfika är alltid mysigt ;) det syns absolut nt
att jag är trött, nejnej xD höhöhö*


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0