It's now or never, I'm not gonna live forever

2010-04-12 - 22:20:49
Hello babies

Jag har massa viktiga beslut att tänka över! Mamma vill nämligen att jag ska bestämma mig fortast möjligt huruvida jag ska åka ett år till USA eller inte nästa år:/ isf så ska hon börja spara nu så hon måste veta. FETT jobbigt för jag är sjukt osäker, det finns mkt positivt & negativt. Att åka till USA menar jag såklart som utbytesstudent ett helt år så ni förstår:P de är rätt lång tid så man måste vara 100 % säker..som de ser ut just nu, exakt i denna sekund, så vet jag inte (HAHA klockrent). Jag vill, för de vore en rolig upplevelse men samtidigt så vill jag nt lämna min familj, mina kompisar och de dära :/ om jag åker så ska jag åka både till USA och Costa del sol (i spanien) under det året, alltså dela upp det :P men jag är helt osäker :(( Om ni har några synpunkter så hör gärna av er, behöver råd! :)
Pusspuss
Kisses & Hugs
Postat av: Anonym

vi är typ i samma situation :(

2010-04-12 - 23:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0