Extreem nostalgi

2010-04-13 - 19:55:29
Heej alla!

Idag så gick de trögt i skolan, sjukt mkt att göra:( har bland annat "show & tell" på engelskan, där ska vi ta med en sak och prata kring den i tre minuter och det ska vara klart nästa vecka lixh! Fun* sen har jag massa nationella prov i engelska och matte som snart är här, jag avskyr detta, såhär efter lovet oxå när man är som segast :/  MEN jag har hittat ett "EXTREM NOSTALGI KLIPP" de är säkert fler än jag som minns det, det är bara att man inte mindes titeln. Programmet heter typ "joelbitar" och man såg det ngn gång när man va liten:D Lyssna på introt de är det som man minns :D (iaf jag) höhö*

Puss å kram


"Joelbitar" program från barndomen. Extrem nostalgi! :) HAHA nu undrar
ni säkert va fan jag hade för smak när jag va liten, men när de kom till teven
så såg jag allt som rörde sig på skärmen :D hahahha*
Kisses & Hugs
Postat av: mikaela

sv; haha tack marie :*



jag har aldrig sett elr hört talas om joelbitar :O

2010-04-13 - 20:50:52
URL: http://mmmikaelaahlen.blogg.se/
Postat av: Marie

vadå "tack marie" haha :P

2010-04-14 - 18:54:55
URL: http://baramariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0