My friend Mrs Clara Egg ;)

2010-04-20 - 19:06:40
Heej älskliingar :D idag fick jag tbx mitt matteprov och jag hade G :D:D såå nu är jag jätteglad :) imr har jag talet :( blää* jag har varit på stan med Malin idag och tränat på att inte köpa ngt utan bara följa med henne och kolla på saker åt henne :) det gick bra, jag köpte ingenting :D =) som ni kanske vet så är jag shopping beroende :/ Har oxå varit hemma hos Clara och ätit lunch men känner mig så dum när jag äter hos henne för de känns som att jag gör det hela tiden :) såå längtar tills jag får bjuda hem henne på en riktig "Drugge Buffé" hahha xD Vet att detta blev ett sjukt tråkigt inlägg meeen ni får ett bättre imr! då är jag nt lika stressad längre, förhoppningsvis :)
Mat a la Clara är ÄGG, clara avgudar ägg så funderar starkt på om hon va en höna i sitt förra liv ;P hahah, undrar vad jag var isf, så stressad som jag är måste jag ha varit en struts eller ngt XD men ha det bäst!

Puuuuusss


here u have a extremly cute vid :D much lööve
Kisses & Hugs
Postat av: Anonym

Naw vilken söt :)

2010-04-27 - 18:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0